مامانا بجز کیدی لاکت چی برای اسهال عالیه😓😓😓

۸ پاسخ

شربت مترونیدازول هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی

عرق و یا خود نعنا ،موز ،سیب زمینی

کپسول یوموگی

شربت میترونیدازول

این عالیه ۱۲ ساعتی یکی با اب

تصویر

پودرسنجدبده

فقط قطره کیدی لاکت روزی 25قطره

پدی لاکت..قطره ش رو قدیم برای کولیک بچه میدادن..پدی لاکت اسهال رو خشک میکنه.بیبی کر یبوست رو روان میکنه برای کولیک میدادن بچه ها..ولی اگه اسهال داره بهش آب سیب بده کته ماست بده.آجیل بده

سوال های مرتبط