نهایتا چهل روز
من تا پنج ماه گرفتم، بعد خود ب خود دیگه لازم نشد، انقد ک غلت میزنه دیگه چیزی نمیمونه
تا ۶ ماهگی حتما خودت باید آروغشو بگیری بعد از ۶ ماهگی خودش میزنه دیگه نمیخواد شما بگیری
من ک دخترم آروق نمیزد از اول نگرفتم😂 چون خییییییلی اروم شیر میخورد
من خیلی وقته دیگه نمیگیرم بلندش که میکنم یا رو شکم غلت میزنه خودشش آروغ میزنه خداروشکراز این مرحله گذشتم
هنوز میگیرم چون دخترم رفلاکس داره
دیگه نمیگیرم
تا ۳ماهگی من بیشتر نگرفتم
از3ماه ب بعدنگرفم خودش آروغ میزنه
منکه دیگه نمیگیرم غلت میزنه اروغ میزنه
معده گ گوارششم بهتر شده
مگه تو این سن هنوز اروغ میگیری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.