۳ پاسخ

من تو فرنی ک درست میکنم بهش میدم

من ک از 9 ماهگی گاه شیر خرما یا شیر موز نیدم گاهی هم یکم همینحور نیدم میخوره

اره بده اگر حساسیت نداشت

سوال های مرتبط