من زایمان کردم دکتر کمال هم دکترم خوب بود هم پرستارا
من طبیعی غرضی بودم دکترمم ندا نیازی بود تو مطبش خیلی خوب بود ولی تو بیمارستان اصلا بهم محل نذاشت منم ماما خصوصی گرفتم خانم ریاحی مال خود بیمارستانه که فوق العاده عالی بود
من زایمانم اونجابود طبیعی دکترم ندا نیازی بودبیمارستان وپرستارا عالی بودن ول اصلا اصلا ازدکترم راضی نبودم
من سزارین غرضی بودم
من زایمان کردم طبیعی وکیوم شدم پسرم ۵ روز بستری شد
میگم خدایا رحم اجاره ای شنیده بودیم زایمان غرضی نشنیده بودم🤣🤣🤣🤣 وااااااااااااااااای
غرضی چیه چه مدلشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.