۴ پاسخ

فقط سرماخوردگی

دیفن هیدرامین بگیر شربت
بعد هرچندساعت قرقره کن بریز
ینی اب رو اتیشه

من سرما خوردم دکتر فقط گفت سیتریزین و استامینوفن ساده بخور همین .بعداز چند روز خوب شدم .

فکرنمبکنم دیفن هیدرامین تو شیر دهی بد باشه .
کمی ابلیمو و اب

سوال های مرتبط