۷ پاسخ

نه عزیزم من سه سال حذف کامل قند مصنوعی داشتم ولی وزن کم نکردم بدون رژیم،
هر یه دونه خرما قندش برابر دو حبه قنده
ولی طبیعیه دیگه

بله.

بله
شکلات تلخ هم میتونی بخوری

من قبل از چاقیمم حذف قند بودم یعنی کلا با قند چایی نمیخورم ولی الان تصمیم گرفتم شیرینیجاتمو حذف کنم چیزایی مقل بیسکوییت مربا و اینا

هر ۵ تا خرما اندازه په پرس غذا کالری داره

اره تازه ورزشم نمیکردم ولی خب نون و برنجم کم کردم

بله ولی من رژیم بودن

سوال های مرتبط