با گیلاس کمپوت درست کن خوبه
مربای گیلاس زیاد خوب نمیشه بازم سلیقه ای هست شکر زیاد میبره طمع و بوی خاصی هم نداره مرباش
برای یک کیلو حدود ۱۲۰۰ شکر میخواد باز به شیرینی گیلاست داره کم و زیادش
دونه هاشونو دربار با شکر لا به لا بزار ۲۴ساعت تو یخچال بعد دربیار بزار رو شعله هرموقع به غلظت و پخت موردنظرت رسید خاموش کن کفشم بگیر ۵ دیفه آخر یه قاشق چابخوری جوهرلیمو بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.