خانما کیا با جوش شیرین براشون جنسیت درست در اومد؟

۱۵ پاسخ

یه‌ قاشق‌ بسه

مال من هیچ‌واکنشی نشون نداد یعنی دختره

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas۲
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas۲
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اینستام nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
آیدی بله nini_shenas@

بمن گفتن اگر‌کف‌کنه پسره کف نکنه دختره، حالا نمیدونم درس بود یا ن
اما کف نکرد از من و بچم پسر شد

یه‌ لیوان‌ یه‌ بار‌ مصرف‌ بردار‌ توش‌ ادرار‌ بریز‌ بعد‌ یه‌ قاشق‌ جوش‌ شیرین‌ بنداز‌ توش

یه‌ قاشق‌ خوبه

واسه من هم جوش شیرین هم کلم اشتباه درومد

برامن درست درامد....یادمه با کلم بنفشم برام درست درامد

بگید ماهم انجام بدیم

تروخدا بگید چطوره

چجوریه منم انجام بدم

من اصلا اعتقادی ندارم بهش ها
اما ب اصرار خواهرم انجام دادم خخ سردخترمم درست بود الانم درست بود

من سر دخترم درست بود

برا‌ خودم‌ ‌ و‌ خواهرم‌ گذاشتم‌ هر‌ دوتا‌ دختر‌ بودن‌ کف‌ نکرد‌ اصلا‌ ولی‌ برا‌ همسایمون‌ انجام‌ دادم‌ فورا‌ کفش‌ اومد‌ بالا‌ رفت‌ سنو‌ پسر‌ بود

چجوریه بگین منم انجام بدم محض کنجکاوی😁

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان زیبایی خدا❤ مامان زیبایی خدا❤ هفته دهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری