۱۲ پاسخ

من انجام دادم درست بود اگه خیلی کف کنه پسر میشه اگه نه کف نکنه یعنی دختره واسه من ک انجام دادم کف نکرد نینیمم دختر شد

من انجام دادم کف نکرد پسر شذ الکیه

من واس دخترم کف نکرد و دختر شد واس اینم انجام دادم کف کرد نمیدونم حالا چی میش😂😂

من سوزن انجام دادم حالا برم ان تی ببینم درسته یان

من انجام دادم درست نبود

خواهرم انجام داد الکی بود
کف نکرد پسر شد

من انجام دادم الکیه

چجوری هست؟
چه چیزای جدیدی امروز شنیدم ازمایش جوش شیرین و آزمایش وایتکس و .....!

چطوریه 😍برم انجام بدم 😂

من قیچی و چاقو انجام دادن برام درست دراومد

من انجام دادم الکی بود😂😂😂

چطوری ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هَنا سادات🩷 مامان هَنا سادات🩷 ۳ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری