قبل تر بگیر
منم تو محرم میوفته ینی بیست و هشت خرداده
ولی فردا تولدشونه🥹🌸🐥
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
من تولد پسرم آخر خرداد و تو محرم تصمیم گرفتم سه نفری بگیریم چن تا عکس اگه بتونم چن تا ظرف غذا بدم به نیازمندا چون هنوز مفهوم تولد رو متوجه نمیشه
دختر منم محرمه
فردا قراره یک تولد کوچولو بگیریم براش😊
بستگی به هدفت و سن بچه داره. اگه هدفت گرفتن دور همی و جشن تولد و دعوت از بقیه هست بعد محرم اوکیه، اگه هدف فقط عکس گرفتن و یادگاری هست با یه کیک و کادوی تولد و عکاسی توی همون موقع حل میشه. اگر هم می خوای به بچه خوش بگذره اون در یکسالگی چیزی یادش نمی مونه و بزرگتر شد تولداش مهم میشه براش پس حتی می تونی برای یک سالگی جشن تولد نگیری .
دختر منم ماه صفر میفته تولدش
ولی میزارم تا تموم بشه بعد میگیرم
من بعد محرم میگیرم
دختر منم تولدش محرمه برا همین قبل محرم تولدشو گرفتم همه هم دعوت کردم
دخترمنم
تولد دختر منم محرمه
احتمالا بریم عکاسی،خانهبازی و شامم بیرون بخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.