۹ پاسخ

هنوز تو قید و بند این چیزایین؟؟؟
دو قرن پیش چی شده که الان شادی بچه رو عزا کنید

پارسال پسرم روز عاشورا بدنیا اومد

من بعد ماه صفر مفصل براش میگیرم تو الان تو سنی نیس که بفهمه یک سالگی چیه اصلن😂

تولد دخترمنم میفته ۱۳صفر
ولی ی دورهمی ساده میگیرم

تو محرم که نمیوفته تولدش ولی اگرم میوفتاد میگرفتم براش
فقط تو ده روز اول بود عقب تر مینداختم

من یک شهریور با داداشش یه تولد خوب براشون میگیرم

پسر من ۱۴۰۱ محرم دنیا اومد. هنوزم تولدش تو عزاداریاست طفلک

ب امید خدا جنگ و مریضی نشه بله دورهمی میگیزم

دخترم میفته ۱۱ صفر تولدش بعد ماه میگیریم
قصد دارم طلا بخرم انشالله همون بکی دو گرم میخرم ب طلاش اضاف میکنم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۱۲ ماهگی