۸ پاسخ

ما واسش زمین خریدیم تو شمال البته کلا ۱۲۰متره خودشم پایه قراردادش انگشت زد ازش فیلم گرفتم ولی سندش به اسم من میخوره😂واسه اینکه بازی کنه هم یه ماشین شارژی ولی هنوز نرسیده دستمون

طلا چون اسباب بازی الان نمیفهمه مه

من سر پسرم خیلی اشتباه کردم چون همش براش اسباب بازی های گرون می‌خریدم الان پشیمونم تصمیم گرفتم برای دخترم اصلا اسباب بازی نخرم و کلا هر بار تولدش بشه با اگه پول داشتم براش ی تیکه طلا بخرم ک بزرگ شد ب دردش بخوره
اون همه اسباب بازی آخرش نصف بیشترشو انداختم آشغالی اون موقع هم همش با وسایل خونه بازی میکرد تا اسباب بازی‌اش 😂😂یا با قابلمه یا کفگیر اینا

من دستبند طلا خریدم

نمیدونم فعلا همخ برنامه هام داره خراب میشه بعضی از خانواده ها باهم به مشکل خوردن احتمالا پسرمو فقط ببرم آتلیه و یه جشن ۳ نفره بگیریم کادوام سه چرخه بخریم

من الان دو ماهه از شوهرم پول میگیرم پس انداز میکنم و هر چی هم عیدی بود اینا یا هرچی دستم بیاد پس انداز میکنم ک برای مرداد ک تولدشه براش ی تیکه طلا بخرم ،حالا یا گوشواره یا ی دستبند

ما قراره پلاک اسمشو بگیریم هنوز نگرفتیم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی