۱۰ پاسخ

چون تا چندسال تو محرم صفر میفته میخوام مجلس زنونه بگیرم ایلیام عاشق شلوغیه حالا خداکنه اونروزم رو مود باشه اذیت نکنه😂

یه تولد کوچیک خانوادگی توی ذهنمه

منم تصمیمم همینه و ب نظرم بهترین کاره وقتی بچم درکی از تولد نداره

من فکرم مثل شماست

من میگیرم

من برا پسرم نگرفتم
ولی برا اینکه تو دل خودم نمونه. بردمش اتلیه عکس گرفتم ازش پشت صحنه رو تولد گذاشت
عمه اشم کیک درست کرد اورد اخر

ولی دوسالگی که گرفتم هنوز هنوز تو ذهنشه همیشه میگه مامان دوباره تولد میگیری برام

من میگیرم براش اتلیه میبرم
ی تولد خانوادگی ک همه باشن هم میگیرم برا با کادوش

من میخاسم ببرم‌اتلیه ولی دیروز بردم ازش عکس بگیره اصلا همکاری نمیکرد موندم چه کنم ولی یه کیک میگیرم واسش فقط خودمونیم

منم همین فکر و دارم

بهترین کار همینه

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری