۳ پاسخ

این تم ژاکان بود ، ولی اتلیه هم بردمش و اینکه کادو هم براش حساب باز کردم . لباس و اسباب بازی خریدم ولی کادو حسابش نکردم اونارو😅

تصویر

تم تولد دختر خوشگلم هفت رنگ رنگین کمان بود‌‌‌😍🌈

تصویر

من میبرمش اتلیه

سوال های مرتبط

مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی