سلام تولد دخترم واقام نزدیک اما محرم چه کنم

۵ پاسخ

دخترمن ۱۶تبره تو محرم
دورهمب مبگبرم

چه سوالایی😑

با سلام وتشکر از ارتباط با این مرکز !
برگزاری جشن تولد اگر همراه با رقص و یا موسیقی لهو و لعب باشد ، در هر صورت و در هر زمان اشکال دارد. (1)
اما در صورتی که جشن تولّد ساده باشد و توأم با معصیت و یا هتک حرمت حضرت سیّدالشهدا (ع) نباشد، اشکال ندارد. البته سزاوار است مسلمانان و شیعيان علاقه‌مند به اهل بیت (ع) ، سعی کنند. این گونه مراسمات را در ماه‌های دیگر و ایّام متناسب خود برگزار کنند.

منم روز آخر محرم یعنی ۲۹م محرم تولددخترمه

منم تولدش ۱۲ تیر
اولین ساله نمیدونم چ کنم

سوال های مرتبط

مامان 🎀مروارید🎀 مامان 🎀مروارید🎀 ۲ سالگی