۳ پاسخ

احتمالا با این وضعیت مالی یه تولد خانوادگی و اتلیه

من قرار تم پو براش بزنم ایشالله با ی تولد دورهمی زنونه تو خونه ، عکساشم برم تو طبیعیت حالت پیکنیک بگیرم

من میخوام برم‌ شمال کنار دریا براش بگیرم هم‌خوش میگذره هم عکس هاش خیلی قشنگ میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان Arkam👶🏻🫧🐣♥️ مامان Arkam👶🏻🫧🐣♥️ ۱۵ ماهگی