۶ پاسخ

شیاف پروژسترون بزار تا بری دکتر

اگه ادامه دار نبود و لک بوده نه خونریزی یه پد بزار استراحت کن اگه باز اومد برو دکتر اگه نه که هیچی
منم هفته ۱۱ و ۱۵ لک دیدم فعالیت داشتم
رابطه نداشته باش

ان شاالله که چیزی نیست نگران نباش

استراحت بکن ولی حتمن سونو برو

اصلا نترس
فقط استراحت کن
اگه خیلی دلشوره داری برو سونو بده‌.

برو سنو عزیزم

سوال های مرتبط