۵ پاسخ

از اول قطره ویواکیدز دادم بهش بهداشت هم نبرده بودم تا دو روز پیش واسه واکسن

من پدیا بست میدم بیشتر دوسش داره انگار

آره میدن

مال بهداشت رو هم بالا میاره دکتر بهش داد اونم بالا میاره کلا بهش نمیدم

قطره آد بهداشت میدادم بالا میاره دیگ رفتم قطره بابدبست با طعم موز گرفتم میخوره

سوال های مرتبط

مامان حلما خانم ☺️🩷 مامان حلما خانم ☺️🩷 ۱۴ ماهگی