۱۹ پاسخ

فقط اونایی که 👎گذاشتن خیلی حسود بودن یا سلیقه نداشتن 😂😂

مثل همیشه عالی

خواهر چرا قیافه گرفتی

میشه بدون افکت ببینمت

ژوووون بابااا
ماه شدی دادا
بینیت عملیه یا نه؟!

میشه اسم و شماره رژتو بگی

عزیزم میکاپ کاری؟ چنساله انجام میدی سالن دارین؟

چطوری خط چشم میکشی؟

عالی ماشالله😍
لباستو قدی عکس میدی؟
منم مث این دارم

مارک‌کرمت چیه

چ خوشگلی ماشاالله

وو چ خط چشمی

از اونايي كه خوشكلن متنفرم پس ازت متنفرم 😂😂😍😍😍 شوخي كردم عشقم گفتم يه خورده ايش ويش بازي درارم

عاولييييي 👍👍👍😍😍😍

خیلی خیلی زیباست
ولی یه سوال
خط چشمت افکت و فیلتر نیست؟؟؟

زیبا🤩

عالیه

عالي ♥️

زیبا

سوال های مرتبط