۳۴ پاسخ

ما پسر آوردیم برامون همچین چیزی نیاوردن بابا همش الکیه
پسر و دختر نداره مرد باید تشکر بلد باشه البته جیبشم پر باشه

عزیزم واسه تبلیغاته خب شوهر نگینم سر این ک بچش دختر بود شوهرش واسش پورشه صورتی خرید حالا این ک یه تیکه طلاس سخت نگیر😁

من بچم پسره ولی کسی از دختر داشتن بد بگه جرش میدم چون به جنسیت خودم توهین کرده خاک تو سر اون زنی که خودش خودشو کوچیک کنه ، زنا وقتی پشت هم نباشن تهش میشه این انقدر اینجا هستن که چون بچه پسر نیست حتی به سقط فک میکنن

من با این سه دختر دارم نمی‌دونید چه تیکه هایی میندازند بهم برا سومی خیلی بیشتر تیکه میندازن البته به درک بزار بگن یه جوری دخترامو تربیت کنم که حسرتش رو بخورن

منم خیلی بدم میاد اگه بهم بگن🤣
چون واقعا دختر دوست دارم و اعقاد دارم خدا هر کدومو دلش خواست هدیه بده فقط سالم باشه

وییی اهمیت نده بابا
من انتی بهم گفتن دختره ب مادرشوهرم گفتم دختره یجوری شده ولی انومالی گفت پسره الان داره مثل پروانه دورم میگرده
ک من واقعا بدم میاد
مثلا دختر یا پسر چ فرقی داره آخرش اون شوهر می‌کنه زن مردم میشه اونم زن میگیره گیر زنشه دیگ منی ک مادرشمم یادش نی گیر زنشه

ما بچمون پسره شوهرم تا الان فقط داره برا خودش کادو میخره میگه من قوی بودم پسر شده والا راستم میگه حق داره 🤣 جنسیت با مرده ما فقط حمل کننده ایم 😂

من خودم نی نیم پسره اما وقتی اینو دیدم گفتم وا یعنی کسی که بچش دختره نباید براش همچین کادویی بخرن مهم اینه یه زن اینقدی سختی کشیده بتونه یه انسانو توو بدنش پرورش بده جنسیتش چه فرقی داره

حالا مثلا ما پسر زاییدیم چه گلی زدیم که برامون طلا بیارن. مثلا دور از جون ما تو خلا زاییدیم اینا تو پنتهوس منهتن زاییدن. ما عقب افتاده زاییدیم اینا سالم زاییدن. ول کن بابا این چصی امدنارو. الان همین چیزا باعث بهم خوردن زندگیا شده

قیافه یارو شبیهه بقیه پول ماسته

دختر وپسر نداره تو این دوره
بچه رو باید خوب تربیت کرد ک فرد مفید وسالمی بشع

کسی ک دختر نداره یعنی خیلی چیزا کم داره
بچه کلا همش جوش استرس‌ پسر اذیتش بیشتره، دختر مسولیتش سنگین تره

من یه پسر دارم و یه دختر.بچه ی توی شکمم پسره ولی هرروز خدا رو شکر میکنم که بهم دختر داد.واقعا دختر داشتن نعمت بزرگیه.باید خیلی خدا رو شکر کرد.

من به شخصه به کسایی که دختر دارن حسودیم میشه
من و جاریم با هم بارداریم اون دوقلو دختر پسر داره بهش میگم خوووووشبحالت
و من پسر دارم
خیلی دوست داشتم سومین بچم دختر باشه ولی خواست خدا نبود البته ناشکری نمیکنم ولی بعد دو تا پسر یه دختر واجبه😄😄

یسری عقب مانده ازاین حرفا میزنن اونارو باید به حالشون گریه کرد چون کلا از دنیا عقبن

سالم باشه کافیه واسه یه مادر نمیدونم چطوری بهضیا انقدر فرق میزرهرن بین دختر و پسر

بیکاری خواهرم؟
اک سر این چرتو پرتا ذهنتو در گیر میکنی؟

وای دقیقا از ادمایی که فقط بچه پسر رو میبینن متنفرم 😤😤😤

همسایه مادرشوهرم ازم پرسید بچت چیه منم با ذوق گفتم دختره 😍
گفت حالا طوری نیست هنوز بچه اولته نگران نباش انشالله خدا بهت پسر میده 😑😤
منم گفتم والا من برام فرقی نمیکنه جنسیت بچه چی باشه اول سلامتیش برام مهمه بعدشم من کلی دعا کردم نذر کردم بچم دختر بچه از اولش انتظار بچه دختر کشیدم 😒
وای دلم میخواست همونجا دست بندازم دهنشو جررررر بدم زنیکه نفهم

بخدا با این حرف ها همسرم نه اما خانوادش اطرافیانم این قدر اتیشم زدن حالم خراب کردن تو بارداریم جاریم مادر شوهرم اما گفتم خدا جوابشون بده دخترام سالم عاقبت بخیر بتشن دست خداست باید بپذیرم

اینا برا جمع کردن فالوره کی این کار رو میکنه

من همسرم بابا نداشت داداش نداشت عمو نداشت بابا بزرگ نداشت خیلی دلش پسر میخواست که هم جنس خودش باشه پسرم براش اوردم ولی چ..س..م بهم کادو نداد ینی آه هیچیا😀

اونایی که این حرف میزنن،فاقد عقل وشعورن،بچه بچه ست چه فرقی میکنه

عزیزم شوهر آدم قدر ادمو بدونه چه دختر چه پسر میدونه بخاد گل بگیره دخترم باشه میگیره اینا همش الکیه

متاسفانه هنوز نمونه هایی از جاهلیت وجود داره 😐

بابا ولشون کن منی که دوتا دختر دارم بهترین حس دنیا رو دارم برامم اصلا مهم نیست چی درموردم میگن همین که سالم باشه یه دنیاست

اینا زر زیاد میزنن جدی نگیر دوروز بعد هم جدا میشن همشون با جدا شدن یا زندگیش خراب شده اینا فقط ی مشت ندید پدید تازه ب دوران رسیده با پول مفت برای خودشون زندگی میکنن هرروز هم ب فیلم بازی میکنن

این همه بدبختی میکشیم تهش چون بچه پسر نیست انگار که هیچ زحمتی نکشیدیم

ن پسرش ن دخترش هیچ گلی ب سرمون نمیزنن

ولشون کن بابا مردم دوس دارن فقط فکشون بجنبه یه زری بزنن

خوشبحالت که دختر داری دلت قرصه که همدم دلسوز همیشه کنارت هس من خیلی دلم میخواست دختر داشتم

والااا واسه ما برعکسه
فقط دختردارها رو تحویل میگیرن
یکی دختر میاره همه رو سرشون میزارنش

همون بگودختر و پسر چه فرقی داره هر کدوم شیرین خودش داره

به دل نگیر
دختر عاقبت بخیرت میکنه .
من از خدا ممنونم که اجازه داد طمع دختر دار شدن را بچشم .

چرت مردم زیاد میگن خودتو ناراحت نکن

سوال های مرتبط