فهمیده نمیشه.بچه دل دردمیشه یابعدشیرخوردن بی قراری وگریه میکنه یابالامیاره
مامانا ی سوال شما هم۱۵ روزگی بچتون وزن کم کرده؟؟
ما مامانا گریه میکنیم شیر میدیم بعد واسه همینم عذاب وجدان میگیریم من ک ماه اول همش حرص و جوش و گریه و غصه و استرس داشتم همش از دور و بریان حتی مامانم متنفر بودم ولی وقت شیردادن حداقل با بچا خوب حرف میزدم ک حرفام رو شیر اثر کنه ولی بازم ترس و استرس همین شیر رو دارم ک نکنه رو احلاقش اثر کنه😔
من ک کلا درحال گریه م
سعی کن خودت حالتو خوب کنی
عزیزم این روزا میگذره ما هم تجربه کردیم کلا روزای اول اینطوریه سعی کن آرامش داشته باشی عزیزم میگذره❤️
اول حالتو خوب کن نفس عمیق بکش بچتو بو کن و بعد شیرتو بدوش و بعد بده بهش چون بچه نباید شیر جوشو بخوره
آره دیگه
چرا بغض؟
منم امروز کلا کارم گریه بود،برا منم سوال شد...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.