۱۰ پاسخ

فهمیده نمیشه.بچه دل دردمیشه یابعدشیرخوردن بی قراری وگریه میکنه یابالامیاره

مامانا ی سوال شما هم۱۵ روزگی بچتون وزن کم کرده؟؟

ما مامانا گریه میکنیم شیر میدیم بعد واسه همینم عذاب وجدان میگیریم من ک ماه اول همش حرص و جوش و گریه و غصه و استرس داشتم همش از دور و بریان حتی مامانم متنفر بودم ولی وقت شیردادن حداقل با بچا خوب حرف میزدم ک حرفام رو شیر اثر کنه ولی بازم ترس و استرس همین شیر رو دارم ک نکنه رو احلاقش اثر کنه😔

من ک کلا درحال گریه م

سعی کن خودت حالتو خوب کنی

عزیزم این روزا میگذره ما هم تجربه کردیم کلا روزای اول اینطوریه سعی کن آرامش داشته باشی عزیزم میگذره❤️

اول حالتو خوب کن نفس عمیق بکش بچتو بو کن و بعد شیرتو بدوش و بعد بده بهش چون بچه نباید شیر جوشو بخوره

آره دیگه

چرا بغض‌؟

منم امروز کلا کارم گریه بود،برا منم سوال شد...

سوال های مرتبط