منم زایمان کردم ایشالله قسمت همه چشم انتظارت🥰🥹😍💓

۷ پاسخ

برام دعا کن خیلی دارم اذیت میشم🥲

به سلامتی
مبارک
سزارین یا طبیعی

بسپ سلامتی عزیزم. خوش قدم باشه

عزیزم دقیق چند هفته زایمان کردی؟

قدمش پر خیر و برکت باشه انشالله

سلاااام.
بسلامتی و خوش قدم باشه انشالله.
تجربتون از آمپول بی حسی و سوند چیه؟
درد دارن؟

خوش قدم باشه انشالله
برا ما هم دعا کن

سوال های مرتبط

مامان آراد👼🏼🤱🏼 مامان آراد👼🏼🤱🏼 روزهای ابتدایی تولد