خوشگله
من باکس تریکو گرفتم
آره خیلی قشنگن ، ولی برای نی نی وسایل رنگی و شاد به نظرم بهتره
فاطمه جون من اینا رو از نزدیک دیدم خیلی جذاب نبود بنظرم
بجاش باکس حصیری گرفتم
اره خیلی خیلی قشنگه
آره خیلی قشنگن
خیلی خوبه
بی زحمت سایتشم بگی منم میخوام بگیرم
منم خیلی خوشم اومد ازشون حیف تکی نمیفروشن
خیلی قشنگه که😍 کجا داره؟
قشنگن
ولی اینایی که من دارم قشنگترن و با طرح های فانتزی مناسب اتاق کودکه👌
09012425397کانال روبیکا
@baby_kides_aroniyaپیج اینستا
اتفاقا منم میخواستم بخرم ولی سه تا لازم ندارم اینم گفت سه تایی میده😏😏
آره عزیزم
یکم بچگونه تر بگیر نمیدونم خرسی خرگوشی چیزی
اره قشنگه
آره خوشگلن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.