۳ پاسخ

بد نیست که به چیزایی که میخوره بستگی داره

دختر من تا حالا نزده اروق هم چیز خوبی نیست یه مدت بهش شیره و خرما و موز بده شاید سردیش شده

واسه من‌نمیزنه

سوال های مرتبط