من مانتو همشون فری هستن استفادع میکنم ولی مشکل شلوار دارم که حلش کردم و ساحلی برای سونوگرافی مناسب نیست
ساحلیه
همش ساحلی وپیراهنه
من همون لباسای قبل بارداری و میپوشم
عباها و ساحلی هامو
کفتان خیلی گزینه مناسبی برای بیرون
والا من اینقدرا اضافه نکردم همون لباس قبلی هام را می پوشم
چون شکمم هم جمع و جور است قسمت شکم هم تنگ نشده لباسام
🫤🫤🫤🫤🫤🫤
من که همون لباسای قبل بارداری رو میپوشم .چون مانتوها فری سایز بودن الانم تنم میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.