بچه ها دختر من دوماه و ۳۳روزشه از کی باید غلت بزنه؟

۷ پاسخ

۴ماه بع بعد تازه تلاش میکنه

دو ماهو و ۳۳ روزشه باید میشد سه ماه کامل پس چرا گهواره زده دو ماه یازده روز

مخصوصا موهاشو

با روغن بچه

آره عزیزم من هرشب چربش میکنم راااحت میشه

سوال منم هست
اره من روزایی ک میبینم خیلی خودش و کش و قوس میده قرمز میشه با روغن بدن کودک ماساژ میدم خیلی آروم میشه

و اینکه شما بچه هاتون رو ماساژ میدین

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان رستا خانم💜 مامان رستا خانم💜 ۱۴ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی