۵ پاسخ

مال من هنوز نمیزنه خیلیم ناراحتم فقط میگه منو سر پا نگه دار یا بشون منو

اولی م دوماه و بیس روزگی غلت زد
دومی سه ماه و بیست غلت زد دیگه نزد تا چهارماه و نیمگی

من از اخرای ۳ ماهگی غلت زد

۴ ماهگی به بعد

هنوزوده

سوال های مرتبط

مامان مرصاد👶🏻🩵 مامان مرصاد👶🏻🩵 ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان رستا خانم💜 مامان رستا خانم💜 ۱۴ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی