سلام مامانا دخترم ۳ ماه و ۳هفته اشه کی باید غلت بزنه؟؟

۵ پاسخ

دخترم توی ۳ماهگی و۱۰روز فکر کنم غلت زد از دوماهگی تمرینکردم باهاش

دختر من دوروزه میزنه زوده الان

زوده ۳ ماهگی

منم دقیقا همش میگم چرا غلت نمیرنه

از ۴ماهگی معمولا غلت میزنن

سوال های مرتبط

مامان مرصاد👶🏻🩵 مامان مرصاد👶🏻🩵 ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان رزا مامان رزا ۹ ماهگی
مامان رستا خانم💜 مامان رستا خانم💜 ۱۴ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی