۷ پاسخ

منظور جای بندی من هزاربار زفتم مشکلی نیست

بهش میگن تول گیری.باید بری دکتر گوش و حلق و بینی

اره فک کنم مهدیه های اوله کوچه محمد اباد ک میری کوچه دست راست شمارشو پیدا کردم میفرستم

ی دکتر گوش حلق برو حتما باید ی دلیلی داشته باشه دیگه دکتر میفهمه. تیروئید اینجوری نیست اصلا چون منم تیروئید دارم

بهش میگن تل گیر

بهش میگن تل گیر

بگو بده بیرون منم رفتم

سوال های مرتبط