منظور جای بندی من هزاربار زفتم مشکلی نیست
بهش میگن تول گیری.باید بری دکتر گوش و حلق و بینی
اره فک کنم مهدیه های اوله کوچه محمد اباد ک میری کوچه دست راست شمارشو پیدا کردم میفرستم
ی دکتر گوش حلق برو حتما باید ی دلیلی داشته باشه دیگه دکتر میفهمه. تیروئید اینجوری نیست اصلا چون منم تیروئید دارم
بهش میگن تل گیر
بهش میگن تل گیر
بگو بده بیرون منم رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.