عدم تحمل سرمااا احساس خفگی
منم ازمایش دادم فهمیدم تیروئید کم کارهه
نه من علائمی ندارم فقط آزمایش دادم فهمیدم تیروئیدمن کم کار
من اوایل شبا موقع خواب مثل حالت خفگی داشتم رفتم آزمایش دادم تیروئید داشتم
لباس های نوزادی با قیمت مناسب تر از مغازه و با کیفیت و پنبه ایی
میخوای بیا روبیکا
کانال روبیکا nini_heed44
اصلا علائم نداره دکتر موقعی که میفهمه بارداری ی سری آزمایش مینویسه که چک کنه اگه مشکلی باشه باید دارو مصرف کنی چون مستقیم رو رشد جنین تاثیر داره
من تیرویید 3 سال دارم هیچ اعلامی ک گفتید رو ندارم فقط باید ازامیش بدی تا بفهمی تیرویید در حد چند و چقد دارو بخوری اعلام لاغری و قیافه بهم میریزه فقط این اعلام داره
نه، باید آزمایش بدی تا معلوم بشه
خیلی هم خطرناکه برای جنین باید کنترل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.