میش نگاه کنید ببینین تیروئد دارم یا ن

تصویر
۷ پاسخ

شما جنسیت بچتون رو فهمیدید چیه؟ من ان تی دادم گفت معلوم نیست

لب مرزی‌خطرناک نیست ولی باید قزص بخوری

به دکترت نشون بده قرص میده
یکم بالاس

همون ۳ زیاده؟؟ بعد تا الان نه قرص خوردم ن چیزی مشکلی پیش میاد واس بچه ؟؟؟

اره داری

بطور طبیعی نرمال هستید ولی اینکه در شرایط فعلی باید چطور باشه حتما به متخصص ارجاع بدید

برای بارداری باید بیاد زیر ۲ برو دکتر غدد

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیهان🩵👶 مامان علیهان🩵👶 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته هفدهم بارداری