۵ پاسخ

میپرسیدز بهت میگفتن

ولی تو سونو اول احتمال جنسیت رو بهت میدن

نه چون تو ازمایش جنسیت رو نمیزنه شما ۱۸ هفته متوجه جنسیت میشی

ازمایشگاه با ازمایشگاه فرق میونه

خوبه نرمال

سوال های مرتبط

مامان کوشولو🤰🏻 مامان کوشولو🤰🏻 هفته بیستم بارداری