۱۶ پاسخ

ایناها.

تصویر

راستی چرا از ترپ پی قسطی نمیخری هر چیزی بخری چ ارزون چ گرون ۴ ماه قسطی داره. هرماه ۳۱ قسط داره میتونی زودتر پرداخت کنی هم. ولی من دو س تا چیز خریدم از اونجا راضیم دو قسط شو دادم دو قسط مونده

جنس شون خوبه

خوبه
راستش من سایت ش رفتم حس کردم گرونه پولم ۴۰۰ بود دیدم نمیرسه رفتم کمپوت خریدم خوردم. دلت نخاد 😁

چند خریدی مبارک باش منم میخاستم بخرم. فعلا نخریدم. پولم نرسیده آیسین کیدز تازه پیدا کردم از اینستا

مبارکه خیلی نازه

ای جان گوگووولی😍😍
مبارکش باشه🤗🤗🤗

چه خوش سلیقه😍 مبارکش باشه ب سلامتی تنش کنی

وااایی😋

مبارکه

وی ننه مبارکش باشه جوجه

من از ملیکا کیدز میگیرم قیمت و کیفیتش عالیه✨🥰

به سلامتی و دل‌خوش ❤️

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

چه قشنگه💓✨️

😍🥹🥹🥹خیلی خوشملا

ای خوداااا چقد ناز😍😍😍😍

سوال های مرتبط