۵ پاسخ

مامان جون 👀💛
اگه می‌خوای نی‌نی‌ت سالم‌تر و اصولی‌تر غذا بخوره، اینجا دقیقاً به دردت می‌خوره 😍🍲
فرقی نداره کوچولوت: ✨ بدغذاست یا تازه شروع کرده
✨ یا می‌خوای تنوعش بیشتر بشه
حتی اگه: 💛 یبوست داره
💛 رفلاکس داره
💛 یا آلرژی غذایی داره
اینجا کلی ایده غذای خوشمزه و مقوی داری 🥣🍓
🎁 هدیه ویژه:
مشاوره رایگان + برنامه غذایی یک‌روزه 😍
اگه خواستی 👇🏻
👉 @Atena_0422
یا کانال: 👉 @ninifoodartam
✨ بنویس «برنامه رایگان»
روبیکا

برنج نیم دانه رو خیس کن بعد بخاطر اینکه الان برنجها سم زده هستن بهتره یه جوش کوچیک بدی درحدی که نپزه بعد ابکش کن بزار خشک بشه بعد اسیاب کن اینو دکتر بهم گفت

برنج رو بشور بزار ابش بره بریز رو پارچه کامل خشک شد اسیاب کن

برنج ایرانی رو بگیر خیس کن ۱۲ساعت بعد خشکش کن و آسیاب کن و الک کن وبزار کنار هروقت خواسی استفاده کن

برنج ایرانی رو خدب بشور
بزار یه روز خیس بخوره
بفد آبکش کن پهن کن خشک بشه
بعد که کامل خشک شد با دستگاه پودر کن
از الک رد کن

سوال های مرتبط

مامان آرش و آیدا🇮🇷 مامان آرش و آیدا🇮🇷 ۱۵ ماهگی