منم ویار هیچی ندارم اصلا هیچ علائمی از بارداری ندارم
از۲ماه ب بدویارشروع میشه من ک فقط بخورم فقط شیرین نباشه
ظهنوز زوده سه ماه به بعد
عزیزم برو خط مغزیجات هم گرونه همم مفید به زور هم شده بخور مخصوصا برای قلب تو دلیت
میدونی اولاش آدم حالت تهوع داره و از همه چی بدش بیاد
هفته های بالاتر که اشتهاش باز میشه هوس میکنه
من الان هوس سالاد شیرازی دارم 😩
😂هیچی فقط تهوععععع دارم🤢
آبغوره😍😍😍
منم ویاری ندارم اما چیزی که به شدت خوشمزه میاد تو دهنم و هرچقدر بخورم کمه سالاد شیرازیه
منم سر اولی هیچ ویاری نداشتم،حالا گاهی یه چیزی ببینم دلم میخواد
حالا صبرکن، زوده
من طالبی و موز و گیلاس و گوجه سبز...... 😋😋😋😋 غذا هم دلمه و اش دوغ
منم هنوز هیچ ویاری ندارم فکر کنم کار از کار گذشته دیگه هوس نمیکنیم
من ماهایی اولم هوس چیزی نمیکردم ولی غذاهایی ک بشدت دوست داشتم رو میگفتم ک برام درست کنن
من ویار بستنی و ملون و خیار و هندونه و کلا هوس چیزای شیرین میکنم🤤🤤
عادیه عزیزم خیلیا مثل توئن ولی کم کم شروع میشه ویارات
الکی یه چیز خوشمزه و قوی بگو برات درست کنن😂
طبیعیه
وای من ویار ترشی جات آبدوغ سالاد اینا چیزای شور و ترش سر پسرمم ویارم ترشی جات و شور بود
حالا اولشه کم کم هوسات پیدا میشن😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.