بچهامن چرامثل اژدهاشدم فقط میخوام غذابخورم ۲بارصبحانه میخورم فقط شیرین نباشه
من بیدار میشم تهوع دارم با گشنگی وحشتناک ناشتا یه بستنی میخورم یکم تهوعم کم میشه بعد صبحونه میخورم ولی من اصلا میلم نمیکشه نون رو چای نبات میخورم یا بیسکویت خالی
کره بادوم زمینی با عسل خیلی خوب سیر میکنه
میوه.
شربت آبلیمو و میوه 🤦♀️
میوه:) جز میوه چیزی نمیتونم
من یه نون تست رو هر روز یه چیزی روش میزنم میخورم
نون تست خوردن راحتتره احساس سنگینی نمیده
هیچی نمیتونم
داخل خرما گردو یا پسته یا بادام میزارم میخورم
تخممرغ آبپز میخورم
بجز اینا چیزی نمیخورم
میلم ب اینا میکشه
هرچ بیاد دست اونم بسختی فقط برا اینکه ضعف نکنم🥴
چای شیرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.