نگرانی نداره. دختر من تازه تازه داره میشینه
توقعت ازنینی زیاده
پسر منم نمیشینه مستقل
پسر من ۷ماهو خورده ایشه نمیشینه
طبیعیه، پسر منم فقط با کمک میشینه
فکر نکنم دیر شده باشه ها. دختر منم یه هفته دیگه میشه ۶ ماه تمام ولی نمیشینه تازه داره تلاش میکنه برای سینه خیز رفتن 😅
دو قل منم نمیشینن
نگرانی نداره که بچه جاری من ۷ تا ۸ ماه تازه نشست خیلیم عادیه
با کمکی همنمیشینه ؟؟ در حد چند ثانیه ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.