سلام امشب میرم ۳۷ هفته میشم درد واژن شدید علائم چیه

۴ پاسخ

خانم ها شما هم ترشح ابکی دارید؟

منم اینجوری ام شما سرکلاژ هستی؟

منم امروز وارد ۳۷ شدم
پریشب واژنن درد میکرد
امروز شکمم سفت میشه بدون درد🤦‍♀️

هممون همینیم عزیزم طبیعیه ، مخصوصا وقتایی که دراز میکشیم دردش بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان 🎀دلوین🎀 مامان 🎀دلوین🎀 ۱۱ ماهگی