فرد بخور
۳ تا کافیه
آره روزی ۳ تا فقططططططط
قندت میره بالا قند بارداری میگیری نهایتا دوتا در طول روز باید بخوری
روزی ۳ تا خوبه بیشتر قند خون رو میبره بالا
عزیزم اگه هرروز میخوری نهایتا ۲ یا ۳ تا بخور.زیاد بخوری دیابت میگیری
اره عزیزممم حرارت کبدت میره بالا دو الی سه تااا
نهایتا ۳تا۵تا خوبه من انقدر میخوردم
مامان من باپوستش نمیتونست بخوره سرآبجیم.همیسه پوستش ومیکند .بازببخشیدبالامیاورد دکتربهش گقت اسیدمعده داری نبایدبخوری
خیلیه
مواظب دیابت باش
اره گلم خیییلیه خرما گرمه روزی فقططط ۳ تا بیشتر اصلا نخور
عزیزم قند خرما بالاست
روزی۳تا کافیه
بیشتر از ۳ تا قندتو میبره بالا
گرمیه خوب نیست اوایل بارداری
زیاد نخور
نهایت روزییکیدوتا
فرد بخور ۳تا ناشتا بخورید
۳ تا شب قبل خواب
آخ از این خرما ها
کیلو چند خریدی ؟
این خرما میدونم طبعش نسبت به بقیه خرماها گرمتره
روزی یکی هم بخوری کافیه
جوش میزنیا😂
درخواست دادم گلم
نصف شو روز بخور نصف شو شب بخور😁
فرقی نداره که ولی فک کنم اونقد زیاد باشه نهایتا 3تا4تا بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.