خانوما خرما روزی مثلا ۷ ۸ تا در روز ضرر داره از این خرما

تصویر
۲۰ پاسخ

فرد بخور
۳ تا کافیه

آره روزی ۳ تا فقططططططط

قندت میره بالا قند بارداری میگیری نهایتا دوتا در طول روز باید بخوری

روزی ۳ تا خوبه بیشتر قند خون رو میبره بالا

عزیزم اگه هرروز میخوری نهایتا ۲ یا ۳ تا بخور.زیاد بخوری دیابت میگیری

اره عزیزممم حرارت کبدت می‌ره بالا دو الی سه تااا

نهایتا ۳تا۵تا خوبه من انقدر میخوردم

مامان من باپوستش نمیتونست بخوره سرآبجیم.همیسه پوستش ومیکند .بازببخشیدبالامیاورد دکتربهش گقت اسیدمعده داری نبایدبخوری

خیلیه
مواظب دیابت باش

اره گلم خیییلیه خرما گرمه روزی فقططط ۳ تا بیشتر اصلا نخور

عزیزم قند خرما بالاست
روزی۳تا کافیه

بیشتر از ۳ تا قندتو میبره بالا

گرمیه خوب نیست اوایل بارداری
زیاد نخور‌
نهایت روزی‌یکی‌دوتا

فرد بخور ۳تا ناشتا بخورید
۳ تا شب قبل خواب

آخ از این خرما ها
کیلو چند خریدی ؟

این خرما میدونم طبعش نسبت به بقیه خرماها گرمتره
روزی یکی هم بخوری کافیه

جوش میزنیا😂

درخواست دادم گلم

نصف شو روز بخور نصف شو شب بخور😁

فرقی نداره که ولی فک کنم اونقد زیاد باشه نهایتا 3تا4تا بخور

سوال های مرتبط

مبـیـنا✨ مبـیـنا✨ قصد بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نجلا مامان نجلا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری