۷ پاسخ

مهمه چه تایمی بذاری یا هر موقع بخوای میشه؟
و اینکه بچه باید حداقل چند وقتش باشه؟

ما هم داریم منم گذاشتم هاکانمو

دامغان این رسم رو دارن

پاهاشم حنا بزار . تو تابستون نمیزاره بچه اسهال استفراغ بگیره خیلی خوبه. من پاهای پسرم گذاشتم

اره من دادم
بمن نظر من خیلی خوبه
ما هم رسم داریم فقط باید گل محمدی باشه

😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

تصویر

من نه بنظرم الکیه

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری