مهمه چه تایمی بذاری یا هر موقع بخوای میشه؟
و اینکه بچه باید حداقل چند وقتش باشه؟
ما هم داریم منم گذاشتم هاکانمو
دامغان این رسم رو دارن
پاهاشم حنا بزار . تو تابستون نمیزاره بچه اسهال استفراغ بگیره خیلی خوبه. من پاهای پسرم گذاشتم
اره من دادم
بمن نظر من خیلی خوبه
ما هم رسم داریم فقط باید گل محمدی باشه
😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
من نه بنظرم الکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.