۸ پاسخ

چراتوگل محمدی میزارن؟

فصلش دیگه الان از یک ماهگی میزارن به بالا ولی هر چقدر کوچکتر باشه بهتر از حساسیت جلوگیری می‌کنه

میشه بیشتر راجبش توضیح بدین

مگه تو چی تاثیر داره،؟

برای چی تو گل ها؟

اره من گذاشتم

سلام فصلش برای ماه اردیبهشت
خودم گلستان دارم دوست دارم کوچولومون بزارم و ...
ولی متاسفانه الرژی داره نمیشه

الان دگ موقع گلاهم هست خوبه چندتا عکسم بگیر یادگاری

سوال های مرتبط