۵ پاسخ

اینا چیزاییه که ما ادما خودمون درست کردیم از قدیما وگرنه دلیل علمی نداره اینجور بود کل دنیا انجامش میدادن

رسم خاصیه؟
ندیدم کسی تو مازندران انجام بده
بیخیال بابا

۳ تا بچه دارم برا هیچ کدوم انجام ندادم اعتقادی هم ندارم

بردارگل محمدیارو پرپر کن دیگه چیزی ندارع من خودمو حوصله شو ندارم وگرنه میخواستم براپسرم اینکاروبکنم

مامان‌ها! لحظه‌های نوزادی زودگذرن، اما یادگاری‌هاش می‌تونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! می‌تونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینه‌ی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقه‌ی خودت قابش کنی.
یه هدیه‌ی موندگار برای اتاق فرشته‌ات... 👼🤍
برای دیدن مدل ها
و‌قیمت
به این شماره در پیام رسان بله و‌ایتا پیام بدید
09168070572

تصویر

سوال های مرتبط