۳ پاسخ

تاثیر روی چی ؟ مو ژنتیکی هستش اگر برای پری و اینها میگی ارتباطی نداره

من هیچوقت نمیزنم چون الکیه همش حرفه

من نمیزنم کلا رشد موهاشونم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی