خانوما موهای بچه هاتون رو چند ماهگی زدین؟

۷ پاسخ

روز چهلش موهاشو زدم بعدش تو سه ماهگی زدم دوباره

منم نمیزنم

نمیزنم اصلا

مو بچه رو از الان نمی‌زنن سرش نرمه خودش میریزه دوباره در میاد

من یکسالگی میزنم

اصلا نمیزنم هیچ کدومشونو

باید با چی‌بزنی‌من‌ که خیلی موهاش پره

سوال های مرتبط