۶ پاسخ

من اون دوتا بچمو موهاشون زدم ولی ابن سومی رو نزدم

خداوکیلی نکنین بانی نی هااینکارو🥺
مگه عهدبوقه آخه به خداهیچ فرقی نداره بابقیه که موهاشون زده نشده

چرا کچل؟.

۷ روزگی. و به وزنش صدقه میدیم

من کچل نمیکنم

5ماهگی کچلش کردم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو ۱ سالگی
مامان دلیار و تودلی مامان دلیار و تودلی هفته هشتم بارداری