۸ پاسخ

من ۴ ماهو ۱۸ روزش بودشروع کردم دکترش گفت شروع کن چون حساسیت داشت و رفلاکس وزنشم ک نمیرفت بالا

عزیزم پژوهشگرا جدیدا تحقیقاتی و ثبت کردن که نشون میده همه بچه ها باید از ۴ ماهگی حتما غذا کمکی شروع کنن و بچه ها ما ک رفلاکسی هستن هم باید شروع کنن دکتر به منم گفته و فردا میخوام ببرمش ک غذا کمکی و شروع کنم امروز واکسن ۴ ماهگی و زد

دکتر به من گفت رفلاکس و اعتصاب شیر حتما از پنج شروع کنن

من از ۴ ماه ونیم شروع کردم

اگه واقعا اعتصاب شیر هست با نطر دکتر شروع کن
ماگانای لینجارو فاکتور بگیر
من اشتباه کردم از ۴ماهو ۱۷رور دادم دلدرد شد
دیگه ندادم
گذاشتم برا بعد واکسن ۶

من میخام واکسن ۴ماهگی رو که زدم سرلاک برنج بدم ، از دکترش پرسیدم

من ب خاطر استپ وزنی و رفلاکس شروع کردم

من از پنج دادم وای میگن بهتره بعد ۶ماهگی بدی

سوال های مرتبط