۵ پاسخ

من شنیدم قبل ۶ ماه غذا بدی بچه بدغذا میشه

من با دکتر صحبت کردم ب خاطر رفلاکس پایان چهار شروع میکنم

تخوا زو شروع مکه هم له غذا زده اوت هم معده اشوگته یکا

خدای نکرده توبزرگسالی مشکل معده دردمیگیرن

باید با نظر دکتر باشه بنظرم
دکتر منم گفت اگر بخوای میتونی با پوره میوه و سبزیجات شروع کنی ولی بهترین زمانش ۶ ماهگیه
منم گذاشتم تا ۶ ماهه بشه

سوال های مرتبط