بچه ها عادیه دو سه روزه هوس کیک شکلاتی کردم 🤕🤕

۸ پاسخ

چرا نباید عادی باشه؟

دقیقا منم

اگرم خواستی بخوری زیاده روی نکن

منم زیاد هوس میکنم بستنی و کیک ...
ولی جلوی خودمو میگیرم اگ ب هوسای ما باشه ک دور از جون قند میگیریم😅

واه بخور بابا گرم چی
من هفته ای دوبار کیک شکلاتی درست میکنم
شیر کاکائو درست میکنم میخورم

وا چرا طبیعی نیس حتی این ویار تا چندماه بعد زایمان هم همراهته

بخور من که زیاد میخوردم میخورم هنوز

چرا نباشه درست کن یا بخر بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری