۱۳ پاسخ

من دوتا

ممکنه اون اول یه اتفاقی افتاده که زخم یکم باز جوش خورده باشه؟
من اول بلد نبودم رعایت کنم 17 روز بعدش دکتر راهنمایی کرد یه هفته درمان کردم افتاد حدود 25 روز درگیر بودم🫠 اما جاش نمونده فقط سر بی احتیاطی خودم طول کشید
چون یه هفته بعد از زایمان 1200 کیلومتر راه رفتم شهر خودم مجبور بودم😩 چون خانواده م اونجا بودن
ولی درکل راضیم

اخرای چهل روزگی اینا بخیه هام افتاد همیشه هم بعد حموم با سشوار خشکش میکردم و پماد میزدم

من تازه داشتم

من طبیعی بودم بخیه جذبی بود کشیدنی نبود نفهمیدم والا 🤣🤣

من طبیعی بودم

من خدا را شکر اصلأ برش نخوردم توی زایمان طبیعی...
بخیه ها هم ۲۰ روز خوب شد..
خیلی بهش رسیدگی میکردم البته..
مرتب میرفتم با آب ولرم و شامپو بچه می‌شستم..
حتماً با سشوار خشک میکردم...
سرم شستشوی نمکی میزدم..
و روش هم اسپری نیواشا...
زووووود افتاد

بله ؟؟؟
جانم؟؟؟؟؟

جانم خواهر

جانم من زایمان اولم طبیعی بود

من بعد 20 روز بخیه هام افتادن آره کاملن خوب شده

بله؟؟

جانم؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری