۳ پاسخ

سه به بعد دیگه گریه نمیکنه
دخترم اینقدر گریه میکرد هلاک میشد
از گریه اون منم گریم میگرفت
سه سالگی دیگه متوجه شد باباش هر جا بره برمیگرده پیش خودمون 😂

مهرسام کم کم بهتر شده
ی وقتایی گریه میکنه ی وقتایی نه
توضیح بده براش
مهرسام کامل گوش میده

دخترمن دیگه گریه نمیکنه خودش میگه رفت سرکار شب میاتش

سوال های مرتبط